December 23, 2014

SOMEDAY MY LOG HAS SOMETHING TO SAY ABOUT THIS

Firstly, I really want to apologize for not posting for so long. This wasn't intentional, I just didn't feel like posting for unknown reasons. I tried to write and tried to take photos, but I just didn't have interest. But again, I remembered how much I really like blogging, so here I am again. Thank you for being there and reading my tiny blog.

Ensimmäiseksi haluan oikeasti pahoitella sitä, etten ole postannut niin pitkään aikaan. Tää tauko ei ollut tarkoituksellinen, mutta mulla ei vaan ollut mitään suurta halua tuntemattomasta syystä. Mä kyllä yritin kirjoittaa ja yritin ottaa kuvia, mutta en vaan ollut tarpeeksi kiinnostunut. Mutta taas, kuten aina, muistin miten paljon mä oikeasti tykkään bloggaamisesta. Kiitos siitä, että pysytte mun mukana ja luette mun pientä blogiani.


B and I decided to buy this Twin Peaks box set cause we've been drooling over it. The set is so gorgeous, it's like some awesome art book. I watched Twin Peaks for the first time this year and it's by far my favourite show, there's nothing like it.

B ja minä päätettiin ostaa Twin Peaksin Blu-ray setti koska me ollaan kuolattu sen perään. Tää boksi on aivan mahtava ja näyttää ihan joltain siistiltä taidekirjalta. Mä katsoin Twin Peaksia ekaa kertaa tänä vuonna ja se on mun ehdoton suosikkisarja, en vaan oo löytänyt mitään samankaltaista.

I went to Tallinn with my mom yesterday and I was supposed to buy something to wear, like a jacket or something like that, but all I bought is beauty related. I'm not that interested in clothing anymore but more and more about make up and other beauty products.

Mä käväisin eilen Tallinnassa mun äitini kanssa ja mun oli tarkoitus ostaa jotain vaatetta, takkia tai vastaavaa, mutta kaikki mitä mä ostin sattui olemaan kauneuteen liittyvää. Mä en ole enää niinkään innostunut vaatteista, vaan enemmänkin meikeistä ja kauneudenhoitotuotteista.


If you ever visit Estonia, you should definitely go and check Lush (cause pretty much everything is a lot cheaper than in Finland). My favourite toner ever is this tea tree water. It makes my skin really smooth and I don't get zits as often as I used to.

Jos joskus matkustatte Viroon, teidän kannattaa käydä Lushissa (lähes kaikki on paljon halvempaa mitä Suomessa). Mun lempi kasvoveteni on tämä tea tree water. Se tekee mun ihosta tosi pehmeän enkä saa finnejä enää kovinkaan usein.


I got this Whoosh shower jelly cause it smells AMAZING (lemon, lime and grapefruit). I also love it cause it's so wobbly, I could hold it and shake it in my hand for ages.

Whoosh suihkuhyytelö lähti mun mukaani sen ihanan tuoksun takia (Sitruunaa, limeä ja greippiä). Mä myös rakastuin siihen miten tää hytkyy, voisin vaan heilutella tätä mun kädessä ikuisuuden.


Snow fairy is my favourite thing ever, it smells like candy and I want to eat it so bad.

Snow fairy on mun lempijuttuni ikinä, tää tuoksuu aivan karkilta ja mun niin tekisi mieli syödä tätä.



I've never tried anything from this brand called Philosophy, but I've heard some great things and I also love the packaging. I've only tried some of the things I bought, but I'm pretty sure I'm gonna love this brand.

En ole koskaan kokeillut mitään merkiltä Philosophy, mutta oon kuullut siitä aika paljon hyvää ja oon rakastunut kaikkiin merkin pakkauksiin. Mä olen ainoastaan kokeillut paria juttua noista ylläolevista, mutta oon aika varma että tuun rakastamaan Philosophya.


I finally bought dry shampoo for darker hair.

Mä ostin vihdoin kuivashampoon tummille hiuksille.



I love Victoria's Secret body mists, cause they are very affordable and they're not too strong. My newest body mist is Sheer Love and it smells great, so fresh and not too sweet either.

Mä rakastan Victoria's Secretin bodymistejä, koska ne on tosi edullisia eikä liian vahvoja. Mun uusin ostokseni on Sheer Love joka tuoksuu tosi hyvältä, raikkaalta muttei liian makealta.


3 comments:

  1. Kumpikohan on parempi eläinten ja yleensä luonnon kannalta, se että syö lihaa ja kuluttaa vähän vai tää et ei syö lihaa mut ostaa paljon tavaraa? En tarkoita kritisoida, mutta usein sulla on ostopäätös perusteltu sillä että "se oli pakko saada ja se ehkä nousee lemppariksi."

    ReplyDelete
  2. you should watch Six feet under serie, I think you will love it!

    greetings from Czech rep. :)

    ReplyDelete

I use Canon EOS 1100D
I was born in 1993
I'm from Helsinki, Finland